neděle 17. července 2016

Ovesná kaše s chia semínky bez vaření

Letní voňavá a bezpracná snídaně. Sdílejte mé nadšení a tohle rozhodně zkuste. Bomba. Tady  totiž nejde vůbec o vaření. A to je na tom prostě to nejlepší. Pokud vím, tak chia semínka se teď rvou do všeho. Já je touto cestou teda zkusím rvát do dětí i do sebe, protože je to zdravé a navíc chutné.  Jo a taky -  jen díky těmhle zázračným semínkům přijdete ke kaši požadované konzistence bez naprosté námahy.  Zázrak.
Prostě, než půjdete večer spát tak zalijete vločky a semínka mlékem a ráno, voila - kaše. Opravdová a výborná kaše. A já ovesnou kaši odmalička miluju. Tak jestli jsou vaše sympatie k ovesné kaši stejné - honem pro semínka a vločky.  Jo a pokud ji budete chtít teplou, tak si ji můžete vrazit do mikrovlnky. Ale já bych to nedělala. Takhle je to totiž raw a to je teď in...
A na kupované předražené kaše s chia semínky se můžete vykašlat! Navždy.

40 - 50 g ovesných vloček (4 vrchovaté lžíce), 1 polévková lžíce semínek chia, lžíce javorového sirupu (nebo medu), cca 200 - 250 ml mléka, ořechy, mandle, ovoce...vlastně cokoliv chcete a máte rádi

Vločky a semínka nasypete do misky, přidáte javorový sirup a mléko. Misku přiklopíte talířkem  (nebo použijte dózu s víčkem) a šupnete na noc do lednice. Ráno otevřete oči a pak lednici. Nazdobíte si ovocem, ořechy a pak už jenom jíte.