úterý 2. července 2013

Cheesecakové jahody

Tak jako je naruby tohle léto, je naruby i tento cheesecake. Vlastně to není ani tak recept jako nápad. Výborný nápad, bohužel ne můj. Odteď žádné jahody do cheesecaku ale naopak.  Pokud vlastníte takové to dlabátko na melouny, kterým odstraníte stopku a trošku jím vydlabete jahodu, je to záležitost deseti minut. Vypadá to krásně a je to stejně  dobré jako cheesecake. Možná lepší. Jahody zůstanou čerstvé.
Lehký dezert po grilování nebo svačina pro děti. Můžete si vybrat. Vojta mi právě sdělil, že bych s tím mohla do soutěže. Do jaké to nevím, ale spokojenost dětí mě samozřejmě hřeje.

větší jahody, 1 balení Philadelphie, půlka kysané smetany, cukr moučka, vanilková esence, celozrnné sušenky a třtinový cukr

Jahody omyjeme, zespodu mírně seřízneme, aby stály. Stopky vydlabeme a jahody naplníme rozmíchanou Philadelphií se zakysanou smetanou, cukrem a esencí. Zasypeme nadrcenými sušenkami se třtinovým cukrem. Můžeme ozdobit třeba meduňkou.

23 komentářů:

  1. To je perfektní! Jako malé sladké jednohubky. :) :)

    http://gastronautkavbrne.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen strašně rychle mizí. Ale to vlastně není vada...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Vůbec není zač Vendulko, ať se líbí a chutnají. To hlavně

      Vymazat
  3. Ty jsou úžasný! Luxusní sladká jednohubka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, kombinace jahodové chuti a philadellphie s cukrem...je prostě dobrá

      Vymazat
  4. Teda to je ale sexy mini dezert! Nejen pro děti jako dělané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děti opravdu ocenily, a to zas cením já!

      Vymazat
  5. na letní party jak tvořené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, jen na party by se toho muselo dělat stráááášně moc. Na to pozor:-)

      Vymazat
  6. Pááni, to musí být dobroučké jednohubky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mám na Tebe dotaz jakožto na zkušenou kuchařku, ale netýká se to tohoto receptu, doufám, že to nevadí... Už totiž nevím, co dělám blbě. Podle babiččiného receptu dělám máslový jahodový krém (klasika máslo, cukr, rozmixované ovoce, žloutek) a pokaždé se mi srazí.. Máslo mám přitom měkoučké a pyré přidávám po lžičičkách, a stejně krém vítězí.. Nějaké tipy?
    PS: Cheesecake dle Tvého receptu je opravdu vynikající..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, po pravdě jsem takový krém ještě nedělala. Jestli používáš pyré z čerstvého ovoce, tak myslím že by mohl být problém v tom, že je plné vody a tak se těžko s máslem spojuje. Nic jiného než přidávat opravdu pomalinku, vše po lžičkách, neporadím.

      Vymazat
    2. Jestli bych mohla přispět svou troškou, tak bych to ovoce napřed svařila. Já jsem od jednoho cukráře takový krém obšlehla a mám ho vevnitř tohohle dortu (http://mujmilyjidelnicku.blogspot.cz/2013/06/vesely-zivot-je-vesely.html). Dělala jsem i malinový a nakonec jsem ovoce začala svářet i bez dalšího cukru, protože ho v tom krému je už dost.

      Vymazat