úterý 31. ledna 2012

Ocenění





S potěšením a velkou radostí přijímám ocenění od Gurmánky Leňulky. Jak jsem pochopila, ten, kdo je jiným navržen, nominuje svých 5 favoritů a ty o svém návrhu informuje. Navrhované blogy by neměly mít víc než 200 následovníků.


1)Takže v první řadě je to blog mé kamarádky Marie www.laskominyodmaryny.blogspot.com, se kterou jsme začaly blogovat skoro ve stejný čas, a který mě velmi inspiruje. A naplňuje závistí nad kvalitou fotek:-)


2)Jeden z mých opravdu nej je Anetčin http://anetagoesyummi.blogspot.com/, ten mě tak nadchl, že jsem se rozhodla zařídit si blog vlastní


3)Krásný a a pro mě inspirativní blog je také Luccčin http://www.lucylovetobake.blogspot.com/


4)Další z mých nej: http://halusky-in-ireland.blogspot.com/


5) A blog který mě uvádí v úžas, kdykoliv ho navštívím : www.catalinapece.blogspot.com

5 komentářů:

  1. vanda, dakujem velmi pekne za ocenenie, naozaj si to velmi vazim!!! som dojata, ze z tolkeho mnozstva uzasnych blogov ta tak velmi zaujal prave moj! si naozaj zlata. ja ocenenie uz neposuniem dalej, lebo uz som par krat tieto retazovky na blogu robila a uz sa nechcem opakovat, ocenovala by som dookola tych istych ludi:-D, ale naozaj este raz: dakujem!!!♥ velmi ma taketo ocenenie motivuje!

    OdpovědětVymazat
  2. Vandi, dakujem kraaasne. Velmi si to cenim! A citim to rovnako ako Anetka, ze je pre mne neskutocna pocta, ze z tolkeho poctu krasnych blogov sa moj ocitne medzi tvojimi vyvolenymi.
    A predstav si, ze aj pre mna bola Anetka inspiracia a motivacia pre tvorbu vlastneho blogu....
    Este raz vdaka:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Vandi!!! DAKUJEM!!! Velmi ma potesilo, ze si si vybrala prave moj blog, velmi si to vazim ;o) prajem ti este krasny vecer. Este raz DAKUJEM!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Vandi, mockrát děkuju! Hned jsi mi zlepšila náladu o 200% nejmíň :) Ještě jednou moc děkuju!!

    OdpovědětVymazat