úterý 10. ledna 2012

Cibulové kroužky

Na úžasných stránkách zoomyummi.com jsem našla tenhle a mnoho dalších zajímavých receptů, na které ještě v mých domácích pokusech určitě přijde řada. Cibulové kroužky se často dělají smažené a tohle mi přišlo mnohem vtipnější. Tady se obalují v bramborových chipsech a pak se pečou. A s majonézou s bylinkami, nebo jogurtovým dipem jsou úžasné. Jen kdyby to obalování v těstíčku a namáčení v chipsech šlo rychleji...
Plánovala jsem je udělat na Silvestra, nakonec jsem je dělala cvičně den předem na večeři..ach, kde jsou ty časy svátků a obžerství. Cibulové kroužky si zakazuju nejmíň do března:-) Ale nevím jestli to vydržím.

35 g hladké mouky, 1/2 čajové lžičky soli, 1/4 čajové lžičky černého pepře, 1/4 cayennského pepře
těstíčko: 250 ml  bílého jogurtu, 2 vejce, 70 g plus dvě lžíce hladké mouky

4 šálky drcených bramborových lupínků (základní solené), 2 větší cibule, sůl

V misce smícháme 35 g mouky, koření a sůl v sypkou směs. Lupínky si nadrtíme v hmoždíři (nebo jim natřískáme ještě v pytlíku paličkou na maso, záleží na náladě) Troubu předehřejeme na 200 C. Cibule nakrájíme na 1 cm plátky a ty rozebereme na kolečka. Kolečka obalíme v sypké směsi, poté namáčíme do těstíčka (které jsme vyrobili smícháním jogurtu, vajec a mouky). Z těstíčka kroužky šupneme do rozdrcených chipsů a pak už je dáme na plech vyložený papírem a pečeme dozlatova. Po vytažení z trouby osolíme.

7 komentářů:

  1. krasny blog:)som rada,ze som vdaka Miske(India) objavila:)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj :-) dnes jsem tě díky Míši objevila taktéž a jsem za to ráda. Nejenže tu máš spoustu perfektních receptů, ale navíc jsi taky, stejně jako já, z Brna. :-) Fakt nádherný stránky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Martino, děkuji, od majitelky mého taktéž oblíbeného blogy mě tato pochvala velmi těší!

    OdpovědětVymazat
  4. Happy. lenulko nazdar Brňačko! Tak si můžeme občas vyměnit tipy, pro co kam zajít:-) zdravím moc!

    OdpovědětVymazat
  5. to je super vec, ked chce clovek ohurit nejakych hosti! ja som cibulovy fanatik, taketo veci ma vzdy hrozne nadchnu:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kroužky vypadají báječně! Můžu se zeptat ještě jak se dělá ten dip, co je na obrázku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se dobře pamatuji, tak to byla česneková majonéza- Do majonézy jsem přidala česnek a petrželku. Jogurtový dip - jogurt, napůl třeba s kysanou smetanou, trošku soli, pepře a česneku...

      Vymazat