pátek 18. listopadu 2011

Sněhové čokoládové "sušenky"

Na zítřejší ledovou revue "Mrazík" si je vezmeme s sebou do krabičky. Po zaplacení ceny vstupného mě překvapuje, že nám ještě zbylo na hořkou čokoládu. Jsou to vlastně "pusinky" s ořechy a čokoládou, a protože jsem recept čerpala někde na allrecipes.com, nechala jsem to jejich "cookies" v názvu.

2 bílky
150 g cukru
200 g čokolády
kapka vanilkové tresti
dvě hrsti vlašských ořechů

Čokoládu rozpustíme ve vodní lázni. Bílky se špetkou soli našleháme až dělají měkké špičky, poté vsypeme cukr a vyšleháme do tuha. Tuhý sníh smícháme s čokoládou zchladlou na pokojovou teplotu, přidáme tresť a ořechy. Lžící děláme hromádky na vymazaný pečící papír, necháme tak 4 cm mezery. Peče se 12 minut na 180 C.

5 komentářů:

  1. Super, vezmeme příští týden na Popelku na ledě. Zkusím přemluvit babičku, ať zatáhne vstupné, že naoplátku napeču :-)!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají krásně, jen já dávám raději s naší troubou od pěnového pečiva ruce pryč.
    Mrazíka jsem viděla před tolika lety, že už vím jenom, že jsem našla větší zalíbení ve zpracování Romea a Julie. Ovšem, srovnávejme Shakespeara s pohádkou. Avšak všechny ledové show jsou prima (všechny dvě, které jsem viděla). Hlavně když ve tmě září svítící tyčinky z druhé strany hlediště.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Vanda, nevies si predstavit aku mam radost. slovenske aj ceske foodblogy poznam skoro vsetky, ale ten tvoj som objavila az teraz a som naozaj ohurena. vsekty recepty ktore sem davas sa mi strasne pacia, jedna vec lepsia ako druha, mame velmi podobny vkus:-) na ziadnom blogu som sa este necitila tak "doma". zelam vela stastia v blogovani!
    budem ta pravidelne sledovat:-)
    Aneta

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju Anetko, moc jsi mě potěšila!

    OdpovědětVymazat