sobota 22. října 2011

Domácí kuřecí nugety


Jsem sklerotická. Silně. Teď jsem si vzpomněla že jednu "rychlovku", kterou jsem fotila ještě když bylo hezky teplo, jsem na blog neumístila. Není to žádná novinka - že se dá obalovat cokoliv v kukuřičných lupínkách, to jsem věděla už dlouho. Ale ještě jsem to nezkusila. Moc často maso neobaluju a nesmažím, na řízky chodíme po babičkách. Ale tohle je varianta, kterou asi doma budu opakovat, přece jen to vynechává obalování v mouce a vajíčku a to se mi na tom líbí. A když pak ještě použiju na obalení v lupínkách metodu protřepání v uzavřené dóze, je to takřka bezpracné. Bohužel nemohu totéž napsat ve spojení se slovem dietní...:-)

kuřecí maso na menší kousky, jogurt, koření dle chuti, lupínky, olej na smažení, nějaký dobrý dip k tomu
(kysaná smetana, česnek, sůl, pepř - například)

maso ochutíme a naložíme do jogurtu, nejlépe na 6 hodin dáme do lednice. Poté přebytečný jogurt odstraníme a maso obalíme v nadrcených kukuřičných lupínkách. Smažíme. A namáčíme do dipu. Nebo tatarky. Ehm.

1 komentář: