úterý 2. srpna 2011

Cheddar olives

 Naštěstí s vařením a focením blbnu už nějakou dobu (mateřská dovolená, ehm), tak můžu chvilku čerpat ze zásob. Často dřív sním než vyfotím...ale k věci. Protože jsem se snažila vymyslet jako občerstvení na Vojtovu oslavu něco, co se nedělá úplně běžně, dohrabala jsem se přes různé recepty k tomuto.
Je efektní a ani to není taková patlačka jak to vypadá. Záporem receptu je pouze cena čedaru. Anebo ho nekupujte jako můj manžel v brněnském Gurmánovi, ale běžte raděj do Tesca.
Potřebovala jsem 115 g čedaru, 30 g másla, 60g hladké mouky, 0,2g cayenského pepře, cca 24 kusů zelených oliv plněných papričkou.


Másla jsem nakonec použila víc, těsto bylo drobivější. Těsto jsem nechala vymíchat robota, určitě dobře poslouží i mixér. Z množství těsta asi jako čajová lžička se ušoulá placička a obalí oliva. A další, další, další.  Dobrý nápad je zamrazit na nějakém tácu a pak sesypat do dózy. V případě nečekané návštěvy vás to zachrání. Pokud se bude hned péct, měly by se dát kuličky alespoň na hodinu vychladit do lednice. Peče se na 200 C asi 15 minut, v případě zamražených oliv o něco víc.


Žádné komentáře:

Okomentovat